fredag, januari 05, 2007

Katter och kultur

Jag har visst fortfarande ett märke på handen där Skruttan bet mig igår. Maken till lynnig katt, nu får hon inte många fler chanser. Jag orkar inte alltid vara en hunter som ska breaka through the ice med alla ladies, katter eller ej. Det är hennes smala lycka att hon är så söt & mjuk. (Vad som är skrämmande dock är att jag tycker att det är OK att blogga om en katt. Kunde någon se detta komma?)

Nu ska, på begäran, hemligheten avslöjas. Från och med nu ungefär, kan ni läsa mig i Tidningen Kulturen. Här är mitt första bidrag. Jag vill uppmana alla att teckna en prenumeration på denna tidning, som kommer i pappersform snart. Det är superbilligt och bra, och om ni prenumererar så får jag kanske lön snart! Och; tack Cam som tipsade mig om att börja läsa tidningen, det blev ju even better. I owe you one.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Therese,

Texten i Kulturen var väldigt fin.
Krya på dig.

5:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Men åh vad kul, Therese! På alla ledder. Kan inte du maila mig och berätta mer? camilla @ joyit . nu

11:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Jag har bestämt mig för att prenumerera när jag kommer tillbaka till Sverige, så nu måste du hålla tummarna för att det lyckas någon gång...

1:50 em  
Blogger Therese E said...

Ja, jag håller verkligen och tummarna för det och passar samtidigt på att att be tusen gånger om ursäkt för att jag inte besvarat dina mejl. Det är all sjukdom och allt jobbande mot bättre vetande som satt käppar i hjulen. Men nästa gång du är i stan kanske?

7:31 em  
Anonymous Anonym said...

Vi försöker få till det någon gång snart. Hoppas du mår bättre och att du är rädd om dig.

10:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home