måndag, december 04, 2006

Page

Jag har varit hos frisören i två timmar och fyrtiofem minuter. Så underbart. Jag ser lite ut som Carolina Gynning. Nja, det gör väl jag egentligen inte tyvärr, men jag har en liknande page och ganska mycket ljusare slingor än förut (inte sådär platinablont som jag bara kan drömma om eftersom jag skulle se ut som ett freak i det). Golvet under min stol var täckt av hår, det var en enorm befrielse. Det här var på tiden. Jag bryr mig om mitt hår ungefär vartannat år, det är alldeles för sällan inser jag varje gång. Nu hoppas jag att jag kommer att ha vett nog att gå och klippa mig snart igen, typ i februari eller så. Jag älskar känslan av att ha ett friskt och välklippt hår.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bild! bild!

11:15 em  
Anonymous Anonym said...

Yes, det tycker jag ocksü. (Oj, tyskt tangentbord ;-).) Dags för ett nytt kort på sidan är det då iaf!

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home