torsdag, november 02, 2006

Högmod går före kommunikationsproblem?



Ibland undrar jag om vi har byggt ett torn på jobbet, så att någon har känt sig manad att bestämma att vi inte ska förstå varandra. Allvarligt, det kunde lika gärna vara så att vi pratade olika språk, förståelsen är på ett ungefär densamma. I båda riktningar.

Om gårdagens ämne: det blev nästan lite för mycket idag. Sov gott, båda två. Och förlåt (vem det nu är man ber om ursäkt) för att jag inte kan låta bli att tänka, varför inte några andra?

Jag vill beställa nya böcker. Jag har inget jag vill läsa.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Clean the house, clean the house.
How I love to clean the house.

Älskling, kan du tvätta de där blå hemmamysbyxorna också. Och Norrantröjan.

Städa på!
Det var bara det.

Puss.

10:18 fm  
Anonymous Anonym said...

det är verkligen eliten av bloggare du samlat i högerspalten, synd att inte jag är med.

2:50 em  
Blogger Therese E said...

Om du länkar till din blogg så får jag reda på vem du är och då finns ju iallafall chansen att du kommer med. Eller hur?

10:55 em  
Blogger Jorun said...

Hej Therese, jag skulle vilja skicka ett meil till dig men jag hittar ingen adress. Kan du skriva en rad så svarar jag? boklov@gmail.com

Jorun
www.boklov.se/lifedeluxe

1:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home