tisdag, november 21, 2006

Confusion

Har fått märklig släng av blackout alt. handlingsförlamning. En jättelång lista med göromål och inget jag förmår utföra & bocka av. Bara för att en ny idé, en annan möjlighet, kom och la sig framför mig. Jag är redan sen förra veckan minst sagt lite ansatt av det här med pirr i magen, jag orkar inte riktigt med mer nervositet, förväntan, ångest, misstro nu. Lugn och ro vore nice. Efter det här försöket är genomfört ska jag bara ägna mig åt stabila aktiviteter, långt ifrån känslomässiga grand gestures & ångestriden marknadsföring av mig själv. Typ sova & jobba, med andra ord. Jag hade tänkt skriva lite om en film jag såg igår, men fattar själv att det är lönlöst. Jag ska göra något monotont istället: diska & rengöra kylen. Medan jag tänker på lyckliga saker om M, och ovissa saker om en lika oviss framtid. Adjö.