fredag, februari 02, 2007

Working 5 to 9 (och marknadsföring)

Jag har varit på Litteraturfestival i Umeå. Det var nice men skitjobbigt, jag berättar mer imorgon, jag har varit uppe sen halv sex. Jag har jobbat, nu ska jag sova, sen upp och jobba mer. Undrar om jag skulle palla dagstidningsvillkoren jämt. Är det inte skönare att bara ligga hemma och läsa sina böcker och sen skicka iväg text? Jag tror det.

Oförblommerad reklam för mina texter: Här är uttrycker jag avundsjuka och internaliserat patriarkat (kommer ni att tänka, alltså, och det stämmer säkert), men jag är iallafall inte helt konsekvent (kommer ni att hålla med om hoppas jag, annars kan ni ju fökovra er i bristande moderskärlek).

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

aah, vilken bra recension av "allt"! jag har tänkt att det är jag som är missunnsam och svår att begeistra, men du satte fingret på vad det är jag brottats med i hjärta och hjärna. well done!

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

Gillar din recension av Lyrikvännen skarpt.

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Nu har jag läst resten också. Sjutton vad bra du skriver!

10:24 fm  
Blogger Therese E said...

Tack snälla ni! Det är så roligt att höra sådant. Kramar.

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home