tisdag, april 21, 2009

It's such a perfect time

Nej hörni, nu har det gått en månad sedan jag uppdaterade senast och magnolian på hörnet blommar redan och mina ögon har så smått börjat klia, trots medicinering. Det har varit kallt ett par dagar, men vår är det. Vad nytt sen sist? Jag ska inte bli långrandig, men om jag uttrycker mig såhär: 2009 tar upp kampen med 2006 om att vara det bästa året på den här sidan millennieskiftet. Och med den vetskap jag har om vad som väntar framöver, tror jag att utsikterna för att vinsten tillfaller 2009 är mycket goda. Jag ska försöka vara lite mer specifik längre fram. Till dess rekommenderar jag alla att läsa lite Martin Buber.

2 Comments:

Anonymous Julia said...

fin blogg!

1:07 fm  
Blogger Malin och Jonas said...

Men hörrödu Therese, nu får du ta och uppdatera bloggen din!

tycker

Malin & Jonas

5:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home