måndag, augusti 28, 2006

Hemligheter

Efter den här bokenkätens inträde på bloggarna, startades en liten diskussion om Den hemliga historien hos Therese. Och nu känner jag en desperat lust att läsa om den. Jag läste den en sommar för några år sen, flera flera år efter att den kom ut, och var helt uppslukad. Och konstant sugen på vodka on the rocks. Men jag vet inte var vårt ex av den är, det är förmodligen utlånat och bortglömt. Eller bara borttappat. Det är frustrerande, men lika bra för jag har verkligen inte tid att läsa den nu. Jag kanske ska beställa en ny på nätet. Det vore ju katastrof att aldrig mer ha tillgång till den.

1 Comments:

Blogger A Ayres said...

Men var? Jag fattar inte var diskussionen är! Jag vill verkligen läsa. I gästboken till skunkdagboken?

Jag läser om den nu också, för att komma i stämning inför litteraturstudier på universitetet till hösten... jag ska vara precis som de. Dricka Whiskey som Evian och skåla med orden "Live Forever!" Fast jag hoppar nog mordet.

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home