tisdag, november 25, 2008

Bakslagstider

Folk tycker märkliga saker nuförtiden, och om inte så formulerar de sig som om de tyckte verkligt knepiga grejer. Jag tror att det är lågkonjunkturen, jag skyller på den utan några som helst belägg, jag tror att den kan göra människor betydligt mer reaktionära än vad man kanske kan tro. Backlash i antågande, om ni frågar mig. På en rad områden. Dessutom har den här debatten om kulturkonservatism barkat hän nånstans i don't know where - det hänger ihop lite förstås - och allt som blivit kvar är en rad dualismer, den ena konstigare än den andra. Jag ska utveckla det här när jag hinner, nu ska jag bläddra i nåt magasin innan det är dags att utfodra kids. Jag ger er ett intressant naturfenomen (ehrm, en rundel av is för att vara korrekt) så länge. Skutskär, Dalälven, påsk 2008:

Tjusigt med sjöfågel och allt.

1 Comments:

Blogger ZuprMom said...

Men hoppsan... var det du som gömde dig bakom den här länken! *hahaha* Världen är liten, ska genast lägga den i favoriter, så jag kan kika in lite då och då!
Kram från Skellet!

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home